HTML

Life of Szabi Pekár

Ez a blog természetesen RÓLAM szól és nem másról Az ÉN életemről és az ÉN sikereimről. Nem vagyok öntelt, de szerintem fantasztikus vagyok, és ezt mások is mondják...

Friss topikok

  • Yvettebabacool: dezsvirem! (2010.08.31. 09:17) A kezdetek

Linkblog

Archívum

A kezdetek

2008.06.13. 17:23 Pekár Szabi

Nem egyszerű NEKEM elkezdeni ezt a blogot. Elsősorban el kell mondanom hogy csipálom az asszonyt. Sokminden történt már az életemben, olyan sok és olyan jó, hogy ma nincs is időm mindent leírni. Gondolkodom a hétvégén és utána elkezdem....ígérem, mert amit ÉN ígérek az úgy is van, nemde????!!!

Elöljáróban csak annyit, hogy Doktor Pekár Szabolcsnak hívnak, altajisztikával, logisztikával, szexológiával, pénzügyekkel, rendezvénszervezéssel, agysebészettel, géntechnológiával, hidak tervezésével, IT Technology menedzsmenttel, külpolitikával, nyelvészettel, régészettel, radiológiával, küzdősportokkal, zeneszerzéssel, festészettel, szobrászattal, teafű-aszalással, kedvenc Mariskámmal, nukleárisenergia kurblizással, hódtenyésztéssel, muskátlinemesítéssel, az urbanizációs problémákkal, ökoszocializmussal, turbán-csavarással és Michelle Wilddal foglakkozom, és ez természetesen csak egy töredéke a viselt dolgaimnak. Ja meg az asszonyommal Valentinával is foglalkozom néha, de ez más...amúgy meg szeretem, vagy mifene.

Amatőr színész is vagyok, több filmen le is tölthető a netről, de ezek fizetősek (18+++).

Na csak hogy mindenki lássa, aki olvassa, hogy hallott RÓLAM, több betétes diplomám is van, és ezek közül számtalan betétdiploma, amelyet még Üzbegisztánban is elismernek.

Amúgy input-outpot menedzser vagyok és biotechnológiai-mechanikai eljárásokat kivitelező nemzetközi magyar-román(illegális munkatársak) korporésönnél.

Onnan ismersz meg az utcán meg a szingbe, hogy jófej vagyok.

Ihgazából egy elnyomott tehetség is vagyok, és szerintem ezért basztak-el anno a magyar érettségin is... meg majdnem a matekon. Az angol ment "I láv dö kokoa csigá'.

Egyébként szeretm az asszonyt, ezt le kelett írnom, mert hátha valaki felovassa neki ezt a publikációt, már nemmintha ő nem tudna olvasni, csak nincs éppen neki ehhez kedve...sokszor nincs....mongyuk még sohasese volt.

Tudtátok, hogy a Bibliában a sátán neve töbször szerepel, mint istené? Na ezért van nekem sárga lencsés szemüvegem.

Vár a munka, éljen Szabka (ez én vagyok) megyek.....

Világbéke!!!!!

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pekarszabolcs.blog.hu/api/trackback/id/tr74518916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pekár Szabi 2008.06.13. 17:24:32

Te egy nagyon zsííííííííííírállat vagy!!!! Anyu

Pekár Szabi 2008.06.13. 17:25:17

Ez a legjobb amit valah is olvatam. Öcséd

Pekár Szabi 2008.06.13. 17:26:32

Na de ilyet...ilyen isten nincsen itten, apám...ez a minden drága kincsem, PEKÁR...egyetlen szerelmem. (Béla)

Vali 2008.06.13. 17:29:07

A jó anyá.at, de állat Béla. Ugye tudod mi vár rád, mi? Egy emaskulátor, kispofám! Leváglak! (Pekárné)

Dj Turha 2008.06.13. 17:30:21

Mekkora Qki vagy te pakár, vagy minek hínak...nem űnt fel, hogy feltűnik, hogy te komentölöd magad??? Eszetlen!

MAMCI 2008.06.13. 17:31:09

Kisfiam, te vagy az????? Válaszolj!

Doktori Tanács 2008.06.13. 17:32:38

Tisztelt Pekár Úr!
sajnálattal vettük tudomásul, hogy Ön használja a doktori címet, de az adatbázisunkban nem szerepel!

Balogh Tanár Úr 2008.06.13. 17:34:32

Tisztelt Pekár Úr!
Sajnálattal közlöm, hogy ÖN az érettségizetek nemzetközi adatbázisában nem szerepel. Kérem vegye fel a kapcsolatot a bizonyítványt kiálító intézménnyel.

MAMCI 2008.06.13. 17:36:31

Kisfiam, mondtam hogy nem a körösztapádtól kelett volna venni azt a rohadt bizonyítványt. Hát én megmondtam, hogy az átver mindenkit, még engem is anno...28 éve. De ezt már egy szappanoperában megírtam. Szóval, ha körösztapádnak írsz levelet a 'köröszt' szót akár el is hagyhatod.

Körösztapa 2008.06.13. 17:37:21

Fiam....drgága fiam. -corleone-

Always Klub 2008.06.13. 17:41:49

Kedves Pekár Úr!
nagy örömünkre szolgát, hogy Ön a blogjában is reklámozza a termékünket. De felhívnám a figyelmét, hogy a termék csomagolásán szereplő 'diplom' szó igazából egy certifikátot jelent, ami azt tanusítja, hogy megfelel a betét a nemzetközi szabványoknak, tehát nem jogosítja fel önt bizonyos munkakörök betöltésére, csak segít "azokon" a napokon. Ha Önnek sok, a cégünktől származő, betét-terméke van, felhívom a figyelmét a minőségmegőrzési idő ellenőrzésére is.

Profi Business Team 2008.06.13. 17:45:54

Kedves Doktor Szabolcs Úr/Hölgy!
Ön nyert! Meghívjuk az általunk tartatndó következő tanfolyamra, ami másoknak 820ezer+ÁFa lenne, de így önnek megszámoljuk egy doboz cigiért. A bemutató során megismertetjük önnel cégünk vadonatúj pénzügyi befektetési termékeit és szeretnénk ha a későbbiekben a munkatársunk lenne. A rendzser egyszerű: törekedjen egyre magasabb szintre és annál többen dolgoznak ön alá. Mi nem verjük át a népet. Ez nem piramis játék, ez EMELEM konstrukció. Majd megnézheti a kocsim az udvaron, addig is szervezze be előre a mamát is

folytatásvadász 2008.06.26. 12:51:01

Sosem lesz már folytatás, hiába lesem???
süti beállítások módosítása